09 August 2012

New Office

canteek tak?
Pejam celik, pejam celik rupa-rupanya dah 20 Ramadhan berlalu...dah lama x menulis...terlalu bzzz huhu..banyak perubahan yang dah berlaku x kira sama ada di tempat kerja atau di rumah. Emm kami dah berpindah ke office baru wahh selesa betul..x macam dalam kontena dulu2 tu hehe.tu la dia abis manis sepah dibuang ye...x la bukan macam tu..sepatutnya majikan perlu beri keselesaan kepada pekerjanya,betul x? Word load pun dah bertambah..semua kena buat sendiri kalau dulu 'at least' ada juga orang nak 'refer' kalau x tahu tapi sekarang kena berdiri di kaki sendiri.Tapi x pe ini satu cabaran buat diriku 'at least' satu motivasi dan 'new things' yang perlu dipelajari.
Bulan 5 yang lepas ada sorang minah ni baru join HR dia exe kat section kami dia sangat 'motivate'.Dia suka bagi semangat kat aku..x kiralah pasal kerja ke sampaila hal ehwal rumahtangga..yang paling aku sendiri pun x percaya 'this year', raya tahun ni kalau ada siapa-siapa yang nak merasa hasil air tangan aku tu boleh la..aku buat 'cookies' perggghhh memang x percaya...tapi itulah hakikatnya..bukan apa sebenarnya dengan cara macam ni 'saved budget' skit maklum la nak bedak-bedak kat mak sendiri, mak mentua umah sendiri........sendiri mau ingat la..emm esok aku ada discussion pasal budget training, hopefully everthing is gonna be ok..a bit nervous nak berhadapan ngan CEO,COO fuhh macam la bagus sangat..aku harap semuanya ok.
Tahun ni turn raya di Kedah...so mak,abah adik-adik semua tunggu la kepulangan kami diraya kedua. Kami adik beradik plan nak beraya di sebelah Perak bermula dari Taiping, Kuala Kangsar sampai la ke Ipoh..minta Allah panjangkan umur kami supaya apa yang dirancangkan menjadi.InsyAllah..Amin..Selamat menjalani ibadah puasa dan selamat berbuka puasa.

Nur Farrahnaz Misban